Miami Vice Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spider te huur

  • Crockett

    Na grondige restauratie is binnenkort mijn Ferrari 365 GTS/4 (Daytona) Spider klaar. Deze zeer zeldzame auto behoort tot de meest gezochte klassieker wereldwijd. Voor trouwpatijen en/of verjaardagen stel ik deze ter beschikking onder bepaalde voorwaarden (verzekeringstechnisch e.d.).

    De auto is zwart met zwart/beige leer, Voor de rest is alles origineel. Menig foto kunt u vinden op het internet.

    PS: Crockett is uiteraard niet mijn echte naam.

  • Dennis

    Hallo Crockett,

    Op 8 mei 2009 trouwen wij in de omgeving van zwolle.

    Is jou ferrari 365 dan beschikbaar voor verhuur?

    Graag horen we van je of wij deze dan kunnen huren en zo ja, wat de kosten zijn.

    Alvast bedankt.

    M Vr Gr,

    Dennis Buter

  • Karlijn

    Beste men. Crockett,

    Hierbij een reactie op uw bericht! Aangezien mijn vriend binnenkort jarig is en hij graag een keer in een Ferrari Daytona zou willen rijden, mail ik. Ik heb gemerkt dat het erg moeilijk is dit soort auto's te huren en ik vroeg me daarom af of je me misschien wat meer informatie zou kunnen sturen. Omtrent een prijs en misschien foto's?

    Ik hoop op een reactie!

    Groet, Karlijn.

  • Bas

    Hoi Dennis,

    Fijn dat je trouwerij nu geregeld is!

    Groeten, bas

  • Bas

    Hoi Karlijn,

    Stuur mij even je mailadres,

    groeten, bas

  • Karlijn

    Hallo Bas,

    Hoop dat je nu mijn emailadres kunt lezen!

    Groet, Karlijn.

  • Bas

    Nope, werkt niet via deze site. Wanneer heb je hem nodig? De auto is op het moment nl in de USA

  • Karlijn

    Bij deze nog eens: karlijnos@hotmail.com is mijn email. Het heeft opzich niet zo'n haast. Het leek mij het mooist rond mei/juni. Dan is hopelijk het weer ook beter :).

  • Edwin Junge

    hallo Crockett,

    ik zou graag je daytona willen huren voor iets speciaals.

    laat me weten of je dat wilt.

    Groeten

    Edwin

  • Diante

    Hallo,

    Zou u mij een mailtje kunnen sturen met enkele foto's van uw Ferrari.

    Alvast bedankt!

    Diante