ferrari

  • elly engelbart

    graag wil ik even reageren ik heb in maart een berichtje neer gezet met de vraag om een rode ferrari voor fotosessie op de bruiloft van mijn zoon alleen voor de foto,s .ik had op meerdere site,s een oproep geplaats ik kreeg op markplaats van ene henkie 1000@planet.nl de toezegging dat ze een vriendenclub waren van 15 auto,s en dat ze wel wilde komen alleen dan met 3 auto,s anders werd het teveel heel leuke emails over en weer gehad plechtige belofte dat ze zouden komen ze wilde er niets voor hebben een glas cola nu mijn zoon is 8-9-2007 getrouwd had cola en bekertjes en ook cadeuabonnen in mijn tas zitten want vond het zo tof die verrassing voor onze zoon .maar wat er op kwam dagen geen ferrari,s terwijl je nog een paar keer vraagt komen jullie echt ja heb vertrouwen in de mens nu die zijn we nu wel helemaal kwijt wat ik zo jammer vind is dat iedereen nu een slecht beeld neer zet over de ferrari, s want iederen wist het dat ze zouden komen en er komt niets u begrijpt als moeder zijnde een hele teleurstelling en verdrietig maar ondanks alles toch een mooie bruiloft maar niet dank zij de ferrari,s ik wilde dit even kwijt misschien kent iemand die jongens en weet waarom het niet door is gegaan en om anderen te waarschuwen met vr groet elly engelbart

  • Ramon.S

    Beste Ellie Engelbart,

    Teleurstellend las ik en anderen van onze site, uw bericht en verneem dan ook van u, dat een andere Ferrari-eigenaar van een andere club, die ik wel degelijk ken zijn verplichtingen niet is nagekomen. Let wel, dit kan natuurlijk verschillende redenen hebben. Desondanks is het absoluut niet netjes dat de belofte naar uw zoon niet is nagekomen. Hij had u kunnen afbellen! Vooralsnog zijn wij bereid vanuit een andere club www.ferrarichat.nu, uw leed te verzachten om alsnog met enkele auto's wel bij uw langs te komen. Mocht u dit willen dan hoor ik dit graag.

    In de hoop dat u geen verkeerd beeld krijgt van Ferraririjders,

    Met vriendelijke groet,

    www.ferrarichat.nu

    Ramon.S

  • Ramon.S

    Uit Bron vernomen dat e.a op een misverstand beruste er was namelijk niet goed gecorrespondeert. Enkele members van www.ferrarichat.nu stellen zich alsnog met hun Ferrari's beschikbaar, voor het eventueel maken van foto's.

  • elly engelbart

    je hebt uit een bron vernomen dat er niet goed is gecorrespondeert hoe meer moet je corresponderen heb wel 20 mails van hem een foto waar hij op staat twee telefoonnummers heeft hij van ons en op 25 augustus een berichtje van ben net terug van vakantie moet even bijkomen je hoort zo spoedig mogelijk van mij hoeveel moet je dan nog meer doen tijd plaats alles was afgesproken ik hoefde me geen zorgen te maken nu dat heb ik gemerkt dit was even een opmerking naar aanleiding van deze reactie met vr gr elly engelbartRamon.S schreef:

    >

    > Uit Bron vernomen dat e.a op een misverstand beruste er was

    > namelijk niet goed gecorrespondeert. Enkele members van

    > www.ferrarichat.nu stellen zich alsnog met hun Ferrari's

    > beschikbaar, voor het eventueel maken van foto's.

  • Carl

    http://static.autoblog.nl/images/wp2007/ferrari_scuderia_02.jpg