ferrari rijden

  • M.van der Meijden

    Goede dag,

    Ik wil dus voor een vriend een ferrari huren voor een uur zelf rijden voor verjaardag.

    hij woont in ede graag in de buurt. weet iemand wat de mogelijkheden zijn en

    waar ? graag reactie en alvast bedankt. (niet te duur graag)

  • Henk

    M.van der Meijden schreef:

    >

    > Goede dag,

    > Ik wil dus voor een vriend een ferrari huren voor een uur

    > zelf rijden voor verjaardag.

    > hij woont in ede graag in de buurt. weet iemand wat de

    > mogelijkheden zijn en

    > waar ? graag reactie en alvast bedankt. (niet te duur graag)

    Dat kan hier : http://www.dreamcarriding.nl/

  • EventStore

    Bij www.eventbon.nl kan dat door heel Nederland.Henk schreef:

    >

    > M.van der Meijden schreef:

    > >

    > > Goede dag,

    > > Ik wil dus voor een vriend een ferrari huren voor een uur

    > > zelf rijden voor verjaardag.

    > > hij woont in ede graag in de buurt. weet iemand wat de

    > > mogelijkheden zijn en

    > > waar ? graag reactie en alvast bedankt. (niet te duur graag)

    >

    > Dat kan hier : http://www.dreamcarriding.nl/

  • jos

    hey ik zoek net hetzelfde cadeau:-)

    het enige wat ik nu heb kunnen vinden is het rijden met een ferrari via een bongo bon. en dat voor een uur kostprijs is wel 185 euro:-)

  • Niels

    Hoi,

    Kijk anders is op www.ferraritehuur.nl

    keuze uit 8 Ferrari's o.a. 328, 348, 355, 360 en testarossa

  • EventStore

    Op www.belevnissenbon.nl is het wel een stuk goedkoper

  • Ferraririjden.nl

    www.ferraririjden.nl

  • rich

    Beste kijk eens op onze site ferrarivandijk.nl mischien dat wij iets voor u kunnen betekenen.

    Aanvragen voor info is geheel vrijblijvend zonder verplichting

  • Mike Johnson

    Hallo,

    Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar sinds dat ik een kleine jongen was, had ik altijd al het droom om zo hard mogelijk in een ferarri te rijden.

    Een vriend van mij heeft een website gevonden via google www.excitingdreams.com en heeft mij daarvoor aangemeld. Die organisatie zegt dromen te kunnen waarmaken voor mensen. Hij had mij natuurlijk niets verteld, het was allemaal heel geheim nog. Totdat ik ineens wakker werd met een hele wredeeeeeeeeee geluid in de straat…. echt waar slippende banden, piepennn en rooook dammm.. te gek gewoon ik dacht wie is die rijke #$!#~! voor me deur gek aan het doen.

    Ik keek dus uit het raam en liep uiteindelijk naar buiten om hem aan te spreken. Toen ik buiten kwam ging de deur open en in de passagiersstoel zat de vriend die het allemaal via excitingdreams had geregeld. Ik snapte het nog steeds niet allemaal maar uiteindelijk bleek dus dat het via excitingdreams goedgekeurd was en dat ik de hele dag mocht scheuren over de A 2 !!!!! en geloof me …. dat heb ik gedaan : ))) die dag zal ik nooit meer vergeten. Mooiste dag van mijn leven..

    Maar goed, de reden dat ik hier dit vertel is dat misschien meer mannen zulke auto dromen hebben of andere dromen, want als het goed is…is niks te gek voor ze …zolang het maar legaal blijft. Check die site gewoon en misschien komt ook jou droom uit? ! Het is echt waar ze kunnen alle dromen uit laten komen.. volgens mij als het te prijzig is zit er wel een prijskaartje aan. maar ze regelen dan ook alles maar alles voor je.. je hoeft alleen maar je droom door te geven en te genieten hoe het waar wordt gemaakt.

    www.excitingdreams.com