modena bezoeken

• mark

HALLO,

Ik ga deze zomer naar italie.

Nu is mijn vraag is het de moeite waard om modena te bezoeken.

Is er echt wat te zien of!!!!!!!!!!

groetjes mark

• Antal

Hoi Mark,

Als het om Ferrari gaat, valt er in Modena niet zo veel te zien, behalve de fabriek van Scaglietti.

Je kunt dan beter doorrijden naar Maranello. Daar heb je de Ferrari-fabriek (bezoek niet mogelijk), het circuit (Fiorano), de shop en het museum. Tevens vind je er diverse winkeltjes met Ferrari-stuff.

Echt bijzonder is het allemaal (vind ik) niet, maar als je een grote Ferrari-fan bent moet je er gewoon een keer zijn geweest en voelt dat toch best speciaal.

Succes

• 360driver

helemaal met antal eens! Zodra je Maranello binnenrijdt, wéét je dat je dicht bij het vuur bent: Overal Ferrari wat de klok slaat; bij elk benzinestation hangt wel iets, in elke café idem!

Bezoek zeker Fiorano: ik heb een keer in een mast (onhandig vastgeklemd) naar een testsessie van Nicola Larini (1997) gekeken die z'n rondjes in een F1 Ferrari draaide…….Errug wreed!

• r.v Gmeren

Mark, altijd doen. Maranello is een bedevaartsoord voor F-rijders, er rijdt daar altijd wel wat rond. En de galleria is prachtig. Klim bij Fiorano op een hek, of kijk door gaas. Altijd mooi. Veel mensen zijn er net geweest, ivm de 60 Celebrazione. Op www.f-chat.eu kan je prachtige foto's ervan zien.

vrgr rvgmeren