Ferrari & lamborghini meeting

• Ramon

Beste Mensen,

Zoals u inmiddels al weet:

In overleg met een flink aantal Ferrari & Lamborghini liefhebbers, heeft Smaal Promotions BV op zondag 22 juli a.s vanaf 11.00 uur te Nesselande Boulevard in Rotterdam vlakbij Zevenhuizen een leuke gezellige (samenzijn) meeting georganiseerd. Dit evenement vindt plaats op een mooie locatie aan het water. Er zullen dus Ferrari's en Lambo's aanwezig zijn. Dus mocht u interesse hebben om langs te komen en heeft u contacten met een eigenaar van een dergelijke bolide, dan hoor ik dat graag. Tevens is er voor de eigenaren en hun partners na afloop een barbecue. Welke verzorgd zal gaan worden door Verhage Fastfood. Er zal tevens een lange weg afgezet worden. Mensen mogen de auto's fotograveren.

Vanaf Utrecht richting Den haag afslag Nieuwerkerk/Zevenhuizen.Nesselande

Vanaf Breda richting Gouda afslag Nieuwerkerk/ Nevenhuizen

Zie onderstaande link:

http://www.rubenzo.nl/nieuws/2007/06/07/ferrari__en_lamborghini_meeting_te_rotterdam/

Bedankt voor uw aanmelding!

Met vriendelijke groet,

Smaal Holding Groep BV

Ramon Smaal

Ik ben bereikbaar overdag op tel: 06-42804706

Tel : 010 - 2887799

Fax : 010 - 2026657

www.smaaladvies.nl

smaal@smaaladvies.nl

• John

Hallo Ramon,

Erg leuk dat dit initiatief in Rotterdam-Nesselande genomen wordt. Ik heb al een aantal mensen waarvan ik weet dat ze Ferrari bezitten wakker geschud.

Er komen misschien ook mensen zonder aanmelding even langs om te kijken wat er gaande is.

Succes met de organisatie,

Groeten John