ferrari huren

• ine

Hallo,

Mijn zoon is 17 jaar en verzot op formule 1 en dan met name de ferrari.

Dit jaar doet hij examen Havo.

Nu is het normaal op zijn school dat men op de dag van de diploma uitreiking met een bijzonder vervoermiddel naar school komt (1,5 km)

Ik zou het erg fijn vinden als ik hem in een ferrari naar school zou kunnen laten vervoeren.

Wie o wie kan mij helpen. Het is slechts voor een half uurtje, ergens in juni.

gr Ine

• Ben

Hallo Ine,

In welke plaats moet dit gebeuren ?

Ben.

• r.v Gmeren

Tsja, er zijn een paar bedrijven die ze verhuren, maar dat is erg duur. Soms hoor je ook verzoeken aan f-eigenaren of dat mogelijk is. Maar er wordt in principe nauwelijks op ingegaan. Logisch. Een f-eigenaar doet niet zómaar iets voor iemand die hij nog nooit gezien heeft. Dan moet je eerst langdurig contact hebben met iemand. Zoals bijv gebeurt op www.f-chat.eu. Dat is een nieuw forum speciaal opgericht voor F-eigenaren en echte liefhebbers, speciaal voor heel europa: www.f-chat.eu. Hier kunt u ook terecht met uw vragen en opmerkingen. 6 landen hebben hun eigen sectie, waaronder nederland/belgie, dus het kan gewoon in het nederlands. Overkoepelend is er dan een engelstalig gedeel. Het is erg leuk want er is veel info, praat, prachtige foto's, technische vragen en tips, en we doen ook ritten/meetings met elkaar. Maar dan moet je wel echt f-fan zijn en kennis van zaken hebben. Maar als uw zoon écht een fan is, dan kent ie alle modelllen bijv?

vrgr

r. gmeren

• Frank

Walgelijk zeg! Dat die heer van Gmeren constant maar zijn site zit te promoten.

Daar is deze site toch niet voor?

• Michael

Afgelopen weekend is er wel mooi even een rit geweest van 10 Ferrari's van die site waarbij er 10 echte liefhebbers zómaar gratis een stuk mee mochten rijden, waaronder ik. Dat is toch wel bijzonder en erg leuk! Veel Ferrari-eigenaren en liefhebbers zitten op die site, waaronder ook veel FCN-leden, en het groeit snel, mensen vinden het blijkbaar dus nogal leuk. Het is niet voor niks verreweg de grootste Ferrari-forumsite van Nederland/ België. Aangezien dit ferrari.startpagina.nl is mag er daarom dan toch best iets over gezegd worden? Ik neem aan dat dhr. van Gmeren echt niet hier constant berichtjes blijft zetten!