Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is clint galesloot, en ben 16jaar oud en woon in Utrecht.Ik studeer nu de opleiding onderneming/detailhandel MBO niveau 4.Mijn hobby.s zijn karten, mountainbiken, fitnessen.Karten is 1van mijn grootste passie?s die ik al 5jaar uitvoert.
Het karten doe ik als vanaf mijn 11de, we hebben veel verschillende overstappen gemaakt in de kartsport en uiteindelijk kwamen in de ICC uit 125ccschakel kart.In deze klasse rijd ik al 3jaar waarvan 2 jaar wedstrijden.
Twee jaar terug waren mijn vader en ik aan het trainen in Duitsland.Tijdens de training werd ik in de gaten gehouden door een duitsteam,en heeft ons gevraagd voordat team mee te mogen rijden, we wisten niet wat ons overkwam.Voordat team heb ik 3wedstrijden mogen meerijden.Mijn vader en ik besloten erna om samen aan wedstrijden deel te nemen.Dat is gelukt en we hebben resultaten gehaald die erg goed zijn voor een privé team.5de 8ste 10de 11de .Verder de top 5 inkomen is ons helaas niet gelukt maar het seizoen is nog niet voorbij.
Volgend jaar wil ik in de formule ford gaan rijden en heb al het 1 en andere geïnformeerd bij het dejo racing, verder ben ik langs geweest en heb daar een goede indruk achter gelaten.Ze willen mij er volgend jaar graag bij hebben alleen kunnen mij vader en ik niet alles bekostigen.
Wij zijn namelijk op zoek na bedrijven die ons erbij kunnen helpen.Wat de bedrijven ervoor terug krijgen is een hele boel reclame aan vele autosport fans.De formule ford race,s worden allemaal uitgezonden op tv,en worden verreden in Nederland,België en waarschijnlijk volgend jaar in Frankrijk omdat de formule ford samen gaat werken met de franse formule ford.
Daarom zou ik aan u bedrijf willen vraag of jullie mij misschien daarbij willen ondersteunen, in het financiële gedeelte daarbij maakt is de prijs van u zelf afhankelijk.
Ik hoop dat ik u voldoende daarbij heb ingelicht en hoop dat u mij wilt sponsoren voor het jaar 2007.Kijkt u voor meer informatie op mijn Internet site www.clintgalesloot.nl of u kunt mij altijd bellen op het nummer 0646343141.
Met vriendelijke groet, Clint Galesloot