Beste Ferraristi,
Zondag 25 Juni organiseren wij een evenement met 50 bolides op de vliegbasis Twenthe. We zoeken nog enkele Ferrari's, o.a.: Testarossa, F-40, F-50, 360.
Kijk op de website: www.goodcauserally.nl
Beste Richard,
Ik reageer middels deze mail naar aanleiding van het verslag in de Tubantia van maandag over de Good Cause Rally.
Gefeliciteerd met dit geweldige initiatief !!!
De reden waarom ik reageer is de volgende;
Toen ik als Regio coordinator, MG Car Club Holland - Regio Oost, vorig jaar nog lid was van het Regio Team Oost, hebben we tijdens een van de vergaderingen eens gesproken over en vergelijkbaar idee / initiatief; Namelijk het rijden met zieke kinderen in onze MG's ( klassieke en moderne MG's)
We hebben toen in verband met een reeds overvolle Tour, Rally en Evenementen - agenda besloten onze plannen door te schuiven naar volgend jaar.
Toen ik over je initiatief las dacht ik;
Nu kunnen wij als MG Car Club Regio Oost, volgend jaar zelf ook zoiets organiseren, maar wellicht kunnen we onze krachten ook bundelen en zo meer kinderen een onvergetelijk dag bezorgen.
Misschien is een selectie voor de kinderen dan ook niet meer nodig, want in de Regio Oost kunnen we uit een potentieel van circa 200 leden, een beroep doen tot deelname.
En even verder denkend zou ik als landelijk bestuurslid het misschien nog breder kunnen brengen bij onze circa 4000 leden.
We hebben in onze CAR Club leden die uitsluitend toeren, maar ook die rally rijden en / of racen tijdens Clubspecials op bijvoorbeeld Assen en Zandvoort.
Indien je over een mogelijk samenwerking voor volgend jaar zou willen brainstormen, kun je contact met me opnemen voor een afspraak.
In afwachting van je reactie en met vriendelijke groet,
Karel van den Hurk.
Vice Voorzitter MG Car Club Holland.
Website: www.mgcarclub.nl
E-mail: vicevoorzitter@mgcarclub.nl of: k.vandenhurk@home.nl
Prive: 053 - 46 16 747
06- 28 24 10 02
Richard de Haan schreef:
>
> Beste Ferraristi,
>
> Zondag 25 Juni organiseren wij een evenement met 50 bolides
> op de vliegbasis Twenthe. We zoeken nog enkele Ferrari's,
> o.a.: Testarossa, F-40, F-50, 360.
> Kijk op de website: www.goodcauserally.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?