Spreekbeurt Ferrari

  • Marja

    Beste Ferrari-rijders/fans etc.etc!!

    Ik heb jullie hulp nodig,mijn zoontje Joey (10jaar)heeft Ferrari als onderwerp gekozen voor zijn spreekbeurt.Zijn vorige spreekbeurt ging over autotuning en daar was de hele klas+leraar super enthiousast over,maar hoe COOL moet ik blijven heeft Joey vast gedachtF50>ENZO>360 >348TS(dit zijn namelijk de modellen die hij in zijn autokast heeft staan.Ik wil jullie alvast bij deze bedanken en rij voorzichtig en geniet van u FERRARI.

    Met vriendelijke groetjes Marja

  • Bob

    Ik wil best helpen :) de belangrijkste dingen van die auto's zijn in mijn ogen vast wat anders dan in de ogen van uw zoon, dus als u een mailtje stuurt met wat voor info hij ongeveer zoekt kan ik wat beter helpen. liefst naar bob@ferrariforum.com aangezien ik hier niet vaak kijk.

  • Manuel

    Beste mevrouw,

    Ik zou het leuk vinden om met mijn Ferrari voor het raam te komen van de klas tijdens de spreekbeurt en wellicht een paar kinderen voor een rondje mee te nemen.

    Mail mij maar voor verdere info…

  • Marja

    best Manuel

    Wij wisten dat het te mooi was om waar te zijn,wij zeiden al een ferrari kost ook heel wat om te rijden,maar als je nog niet eens de moeite neemt om een vraag van joey te beantwoorden dan moet je toch even leren om met beide benen op de grond te blijven en niet zeggen van ………!!!!!!!!!!!!!! wij wensen jou erg veel plezier met je ferrari!!!!! en rij voorzichtig.Manuel schreef:

    >

    > Beste mevrouw,

    >

    > Ik zou het leuk vinden om met mijn Ferrari voor het raam te

    > komen van de klas tijdens de spreekbeurt en wellicht een paar

    > kinderen voor een rondje mee te nemen.

    >

    > Mail mij maar voor verdere info…

  • milko Oudshoorn

    Beste Moeder van Joey,

    Uit uw laatste reaktie begrijp ik dat het voorstel van die meneer met zijn “Ferrari” iets anders uitpakte dan de bedoeling was.

    Wat jammer, misschien kan ik eventueel helpen als uw bij mij in de buurt woont en het tijdstip kunt doorgeven van de spreekbeurt.

    Laat het mij weten, milko.oudshoorn@wandoo.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Milko Oudshoorn

  • brigit

    hoi

  • geylani

    hallo,

    ik zou wellicht een re over de ferrari plakken maar dat doe ik niet…..

    doei?