italiaanse auto club

• pilota di punto

www.italiancarfreaks.tk

De club is bedoeld voor iedereen die een Italiaanse auto heeft en / of daar een liefhebber van is.

Insteek van de club is om ook met andere Italiaanse merken / types kennis te maken en die voorkeur te delen via èèn club.

We hopen ook meetings te organiseren en evenementen te bezoeken.

Op dit moment gaat de url naar het forum, maar ik hoop een dezer dagen een ‘site’ te lanceren (meer een homepage met intro en omschrijving van de club), waar je dan naar het forum kunt komen.

Op dit moment zal er hier en daar nog wel s gesleuteld worden, dus we vragen jullie geduld en begrip voor ‘onderhoudstechnische’ storingen…

De reden van deze club, is dat we toch meer met de andere Italiaanse merken iets wouden doen en daarmee ook meetings organiseren.

We vragen dan ook, om ons nìet als concurrent te zien van welke club dan ook!

Iedereen kan lid worden; of je nu al bij een club zit of niet. Iedereen met een passie voor Italiaanse auto's is welkom!

• Data

Ik ben mede-oprichter en moet toch ff vermelden dat het .tk domein vanaf 1-1-2006 niet meer van toepassing is.

Er is reeds een domeinnaam geregistreerd: www.Sportiva-Italia.nl .

Begin 2006 verwachten we webhositng te hebben en officïeel van start te gaan :)

• Data

Als mede-oprichter moet ik toch even vermelden dat de naam en domein veranderen.

Er is reeds een domeinnaam geregistreerd, onder welke de club later verder zal gaan.

• Data

Sorry voor dubbele post ;( foutje vd browser.

• Ben Reurink

Misschien een id om bij ons op het terein te organiseren?

Wij zijn Traffic Control. Bekend onder www.trafficcontrol.nl en www.ferraririjden.nl

Ik zou het leuk vinden als u de meeting op ons terrein in Gouda kunt organiseren.

Kunt u contact met mij opnemen onder:

Breurink@trafficcontrol.nl.

Alvast bedankt.

Mvg

Ben Reurink