schaal model F355 GTS

• p. de brouwer

hallo wie heeft het schaalmodel F355 GTS voor mijn?

ik ben hierna opzoek er is nergens aan te komen….

ik volgend jaar trouwen en deze dag heb ik de F355 GTS te beschikking maar wil hem ook zeker als schaalmodel hebben

laat maar horen wat jullie hebben.

MVG p. de brouwer

• Jelmer

Hallo,

een Ferrari 355 GTS is gemaakt door UT-models en Hotwheels. De 355 van UT is vele malen mooier dan die van Hotwheels, maar er is ook veel moeilijker aan te komen. Als je er 1 tegenkomt, dan zijn ze meestal vrij prijzig. Hotwheels heeft ze ook gemaakt, maar dan als bouwpakketje welke zeer simpel in elkaar aan het zetten is.

Ik weet niet wat voor kleur je zoekt, maar die van Hotwheels zijn (volgens mij) alleen in het geel en zwart gemaakt, en die van UT ook in het rood.

• p. de brouwer

hallo,

ik ben op zoek naar het rode schaal model 1:18

ut-models kan ik dat vinden op internet?

mvg

pascal

• Jelmer

hallo,

zoals ik al zei, er is heel moeilijk aan te komen. Laatst stond er 1 op marktplaats voor 75 euro, maar dat was ook één van de weinigen die ik dit jaar heb gezien!

Wat je misschien nog wel kunt doen, is een 355GTS in schaal 1/43 gaan zoeken! Ik denk dat deze er meer te krijgen zijn, maar daar heb ik zelf weinig verstand van…

• p. de brouwer

hallo,

schaal 1:43 is wel aan te komen maar 1:18 daar is echt zeer slecht aan te komen.

ik zoek heel internet af maar hij is nergens te vinden wel op een engelse site maar die hebben hem ook niet meer in hun assortiment.

koste wat het kost ik wil hem hebben.

mvg

pascal

• Jelmer

koste wat kost… oké

Kijk dan eens op www.cavallinomodels.com daar staat dit model zeker op te koop, maar verwacht geen model van onder de 100 dollar!!

Groet jelmer

• manuel

Hoi

Gewoon www.marktplaats.nl en ww.e-bay.nl goed in de gaten houden en kom je er vanzelf weléén tegen ik ben zelf ook nl in de 355 getrouwd maar dan de de spider en ik wou hem ook koste wat het koste hebben en ik heb dat model nu ook in huis ook van UT-models Hotwheels maakte ze nog wel maar ik wou persé met zwart interieur en geen beige

Je zou ook eens op www.modelcarweb.nl kunnen kijken die hebben ook wel het één en ander

En oh ja op marktplaats kun je ook een advertentie gezocht zetten wil ook weleens helpen

Veel sucses met je zoektocht..

Manuel

• Jelmer

als je marktplaats in de gaten houd, zal je er niet snel één tegenkomen ben ik bang. De spider is daarintegen veel en veel minder zeldzaam! Die kom je dus ook regelmatig voor een leuk prijsje op marktplaats en/of ebay tegen.

Nieuw worden deze UT GTS niet meer gemaakt, dus op modelcarweb oid zal je ze ook niet tegenkomen.

• p. de brouwer

hallo,

ik weet dat UT al een aantal jaar geen modellen meer maakt….

ze hebben de mallen van de 355 berlinetta 355 spider en de 355 GTS verkocht aan hotwheels maar hotwheels heeft alleen de berlinetta en de spider in productie gedaan maar de mal van de gts is er nog wel maar of die ooit in productie gaat is de vraag.

modelcarweb heeft inderdaad de 355 gts en ik ben er mee in onder handeling in afwachting van ……

groeten

pascal

• p. de brouwer

hallo,

even wat recht zetten in het hiervoor gegeven bericht…

MODELCARWEB MOET ZIJN CAVALLINO ( www.cavallinomodels.com ) ZIJN.

sorry

groeten pascal