Ferrari horloge

• chris

Ik heb hier een Armani Ferrari horloge liggen en was benieuwd hoeveel dat ding opleverd..

• victor

nou…

gaaf ding man tjah hoeveel geef je ervoor…?

ik denk 100 euro ongeveer ???

• bert

heb je er een foto van want ik verzamel ferrari horloges.

• chris

Kan ik dat op het prikpagina plaatsen dan??

Of moet ik dat naar een e-mail adres sturen

• chris

het gaat om een zilverkleur georgio armani horloge met het farrari teken erin.Ik heb ze zelf nog nooit ergens naders gezien

• bert

je kan het op de prikpagina plaatsen

• Ben

Ben wel geinteresseerd.

Maar wil er wel eerst een foto van zien voor ik een bod doe.

Groetjes ben.

• ForzaRossa.nl

Armani heeft nooit een officieel Ferrari horloge gemaakt. In de jaren 80 werden de officiele Ferrari horloges gemaakt door Cartier (Formula Ferrari). Later is het contract overgenomen door Girard Perregaux (die ze tot nu toe nog steeds maakt).

Ik neem dus aan dat het hier om een ‘fake’ gaat…

Mocht het toch een ‘echt’ Ferrari-horloge zijn (bijv. toch een Cartier ipv Armani) dan is de waarde zo tussen de 1000 en 2500 euro. Mocht het een Girard Perregaux zijn ligt de waarde al snel boven de 10.000 euro.

Uiteraard moeten dan wel alle papieren en het liefst ook de originele verpakking aanwezig zijn.

• chris

Klopt deze armani horloge is nep,maar hij ziet er mooi uit er zijn al best wat mensen geweest die er geintereseerd in was ……foto zal ik proberen hier op teplaatsen.

Groeten chris

• Rob

Heb een echt cartier in de aanbieding! Geen nep gegarandeerd!!!!!!!!!! Model monte carlo met rode plaat en stale band! Verpakking aanwezig en in zeer goed staat! Doe maar een bod en geen koopjes jagers aub!

groetjes