WIE HELPT MIJ A.U.B ?

• Guido

Beste Farrari vrienden , wie o wie kan mij helpen ?

Mijn broer wordt in mei 50 jaar en is een ECHTE Farrari gek , graag zou ik hem een plezier willen doen en hem in een Farrari van huis naar de feestgelegenheid laten brengen .

Of dat hij zelf een uurje er in mag rijden alle suggesties zijn ontzettend welkom .

Helaas moet ik mijn mail adres verstoppen want hij bezoekt deze pagina dagelijks.

En dan is de verrassing er af .

Hij woont zelf in het zuiden van het land .

Wie helpt mij zijn droom te laten uit komen ? Nogmaals alle sugesties zijn welkom

.Graag prijs erbij vermelden a.u.b.

Met spanning wacht ik jullie reacties af , bedankt Guido .

• Willem

Het is FERRARI en geen Farrari. Kijk eens op

www.xtreme-cars.nl

• Rohwy

Beste Willem , bedankt voor je reactie maar het probleem is mijn broer moet helaas als bijrijder mee rijden .

Voor hem is het niet mogelijk om zelf te rijden in een ferrari omdat hij enkel in een automaat kan rijden .

Mij lijkt dat er geen enkele ferrari bestaat met automaatisch schakelen .

Toch bedankt voor je reactie en sorry dat ik wat laat reageerde dit kwam door mijn vakantie , Guido.

• Guido

Sorry , Rohwy is de naam van mijn vrouw . Even veranderen .

• michiel

D'r zijn zat Ferrari's met een automatische bak, sterker nog: de meesten worden verkocht met het semi-automatisch F1 schakelsysteem met flippers aan het stuur, maar dat kan je broer je ook vertellen.

Michiel

• Guido

Bedankt Michiel voor de tip .

• Rob

Hallo Guido:

Er zijn genoeg types met een automaat gemaakt,hoor.Ongeveer 70% van alle 456-en zijn met “automaatbak” verkocht.

En wat dacht je van de 400i en de 412i? Ook hiervan is het merendeel met een automaat gemaakt.

Persoonlijk vind ik de 400i en de 412i de mooiste Ferrari…………….

Ja jongens,kommaar…………..Kommaar,kommaar,kommaar……….:D:D:D

Groetjes Rob.

• Dr. Bob

Waarom kan hij niet rijden met een handbak als ik dat vragen mag? Want misschien kan hij niet een versnellingspook bedienen (om welke reden dan ook) maar misschien wel de F1 bak. Dit zijn gewoon 2 flippers achter het stuur, met automatische koppeling. Dit maakt het al een stuk makkelijker. Deze zijn geleverd op de 355, 360 en 575.

En de 400/412 lijkt in mijn ogen op een oude volvo. Als kleine kinderen een auto tekenen ziet die er zo uit. Ik vind het niet de meest mooie, maar lelijk zal ik ze ook niet noemen

• ferrariles

toets, www.ferrariles.nl en al je wensen komen uitGuido schreef:

>

> Beste Farrari vrienden , wie o wie kan mij helpen ?

> Mijn broer wordt in mei 50 jaar en is een ECHTE Farrari gek ,

> graag zou ik hem een plezier willen doen en hem in een

> Farrari van huis naar de feestgelegenheid laten brengen .

> Of dat hij zelf een uurje er in mag rijden alle suggesties

> zijn ontzettend welkom .

> Helaas moet ik mijn mail adres verstoppen want hij bezoekt

> deze pagina dagelijks.

> En dan is de verrassing er af .

> Hij woont zelf in het zuiden van het land .

> Wie helpt mij zijn droom te laten uit komen ? Nogmaals alle

> sugesties zijn welkom

> .Graag prijs erbij vermelden a.u.b.

> Met spanning wacht ik jullie reacties af , bedankt Guido .

• ferrariles

van wege de dubbele bediening kan hij ook schakel rijden of er naast zitten.