Ferrari-meeting in Nederland

  • Dr. Bob

    Vanuit www.ferrariforum.net willen we in Nederland een meeting opzetten voor fans en eigenaren van Ferrari's. Wat het allemaal precies gaat inhouden is nog niet bekend, maar waarschijnlijk wordt het een bezoek aan een dealer en een hapje eten, gewoon om de fans eerst eens kennis met elkaar te laten maken. Als er genoeg Ferrari-eigenaren mee willen doen kunnen we misschien een tourritje opzetten, en misschien wat fans dan mee laten rijden. Alles hangt af van hoeveel mensen er komen, en hoeveel Ferrari's er mee willen rijden. Datum ligt nog niet vast maar het zal een zaterdag of zondag worden. Als je geïnteresseerd bent kan je hier reageren of me even mailen op bob@ferrariforum.net

  • Xtreme-cars

    Dag Bob,

    Houd mij op de hoogte. Wij willen als Xtreme-cars hier wel aan mee doen. Lijkt ons heel gezellig.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Cup

  • Dr. Bob

    prima, het aantal eigenaren valt nogal tegen, ik heb ongeveer 8 fans, en 4 eigenaren als iedereen uiteindelijk nog mee doet. Als je eventueel geïnteresseerd bent, laat het dan aub even weten, het geeft geen enkele verplichting, maar dan weet ik ongeveer op hoeveel mensen ik kan rekenen. Als je bij een bedrijf aankomt met de mededeling dat je 10 mensen hebt en het worden het ineens 20 of meer geeft vervelende situaties.

  • Xtreme-cars

    We blijven geinteresseerd Dr. Bob.

    Mvg.

    Marcel Cup

  • Ben

    Hou mij ook maar op de hoogte ben nog steeds geinteresserd.

    (bezitter van ferrari)

  • Eddy Janssens J

    Hallo Dr. Bob

    Ben geintreseerd als de ligging van het evenement niet te hoog in Nederland ligt.

    (Wij hebben vandaag nog kontakt gehad op Ferrariforum.com)

    Ik hou de reakties wel in het oog.

    Ik kom dan met een 1982 GTS

    Groetjes

  • Dr. Bob

    Als je de Ben bent die ook heeft gereageerd op de oproep voor een tourrit in Twente heb ik je een mailtje gestuurd. Als je niets hebt ontvangen moet je me even mailen op bob@ferrariforum.net

  • Ben

    Klopt heb je mailtje ontvangen.

  • Hans

    Hallo Bob,

    Hou me op hoogte van je plannen zodra je een datum weet hoor ik dit graag van je, dan kan ik je ook zeggen of ik kan komen met mijn eigen Ferrari.

    Succes en groeten van Hans

  • Angelo

    Hallo,

    ik wil er ook wel bij zijn als fotograaf of om video's te maken. Ik ben een hele grote fan van Ferrari, dus ik zou erg graag willen komen.

    Als er een meeting komt, wilt u mij dan op de hoogte brengen? Liefst niet te ver weg, want ik woon in de buurt v. R'dam. In vlaardingen om precies te zijn. Maar houdt mij maar op de hoogte er van.