samen formule 1 kijken

• Paul

Ik ben een tijdje niet in de gelegenheid geweest om deze pagina te bezoeken, maar ik vraag me het volgende af…..

Vorig seizoen las ik regelmatig over bijeenkomsten in Hasselt of Lanaken, om samen de formule 1 race te kijken met een grote groep Ferrari fans, of zelfs een Ferrari club…??

Gaat dit ook komend seizoen weer gebeuren ????

Laat eens iets van jullie horen….

Paul.

• Walter

Hallo Paul

Ik denk dat je bedoelt de Ferrari Club Modena Maasmechelen uit Maasmechelen. Deze club heeft als doel formule 1 kijken met een grootte groep fans. Ongeveer 80% van de leden zijn van Italiaanse afkomst en het is er reuze gezellig en er wordt gekeken met passie. Ze hebben een clublokaal/cafe genaamd de Flipper. Deze ligt op de Oude baan 258 te Maasmechelen.

Een keer per jaar gaan ze naar een race kijken live. Dit jaar gaan ze naar de G.P. van San Marino vorig jaar zijn ze in Imola geweest en het was een gewelidige ervaring.

Voor meer info kun je bellen naar 0032 (0) 477 756587 . Dit is het nummer van Robert Kessen de voorzitter.

Op 7 maart is de eerste race in Australië en wordt er om 4.00 uur in de Flipper weer het start gemaakt van het sezioen van 2004 te gaan bekijken. Er wordt spek met eieren geserveert als ontbijt.

Mvg. Walter