ferrari voor een uur huren

• sneeuwwit

Wie kan mij helpen aan een ferarri-ritje voor de verjaardag van mijn vriend? Het lijkt mij gaaf als mijn vriend 's avonds rond 20 uur een uurtje kan rijden (evt met de eigenaar ernaast)?

• Niels

Je kan een lesauto huren in Heerhugowaard: www.testarossales.nl Hij heeft een Testarossa en een 328 GTS met dubbele pedalen. Verder zijn er heel wat Ferrariverhuurbedrijven. Ik meen dat op dit forum er ook een aantal staan.

Niels

• Wim Hoek

je zou kunnen proberen via 06-5241 25 44 of

023 534 27 28

Dit is Ferry Magielse, hij heeft twee Ferrari's , een Testarossa, en een 328 GTS waarin hij les geeft.

Het proberen waard!

Zelf ook twee keer gereden in zijn 328 GTS, super gaaf!!

• ForzaRossa.nl

Heb zelf ooit een Ferrari een dag gehad voor mijn verjaardag, mijn ouders hadden de 328 GTS gehuurd bij Meijers (Utrecht). Koste wel een bom duiten (ruim 1000 gulden)…

tegenwoordig heeft Meijers een 328, Testarossa, 355 en 360 te huur. Volgens mij kan je ook per uur huren

greetz,

www.forzarossa.nl

• Antal (Bella Ferrari)

Ik weet niet waar je woont, maar kijk eens op www.rs-ferrariverhuur.com

• Marcel Cup

Hallo,

Bij ons, Xtreme-cars te Arnhem kan je betaalbaar een Ferrari 348 TS huren met Targa dak.

Kijk op onze website;

www.xtreme-cars.nl

Met vriendelijke groet,

Xtreme-cars

Marcel Cup

• Ben Reurink

Beste,

Je kan bij ons ook een Ferrari rit boeken al vanaf 30 minuten. We beschikken over 2 Ferrari's, een gele en een rode 348.

Kijk op www.ferraririjden.nl

Mvg

Ben Reurink

• magielse

hallo sneeuwwit wat dacht je van een testarossa 400 pk ook zonder rijbewijs zie ferrariles. nl of tel 0653412544 vrijblijvend