Ferrari Enzo te koop

• ingmar_ferrari

Tijdens mijn dagelijkse surf sessie op het internet kwam ik een ferrari enzo tegen die te koop stond. Had niet verwacht dat er zo snel eentje te koop zou komen te staan. Dus iedereen die aan de vraagprijs van 895.000 kan voldoen kan een ENZO rijden.

Wel beter vind ik stel je wint de lotterij of je erft een fortuin … dan hoef je niet eerst een aantal ferrari's voor een aantal jaar te bezitten, voordat je een ENZO mag bestellen laat staan wanneer je er echt in kan rijden. En waarschijnlijk zal de prijs ook nog enkele tientallen duizenden euro's hoger uitvallen bij kroymans !!

hier staat ie tussen –> http://217.114.99.235/klant/autopagina.php?id=ac0091&kenteken=000005

• ingmar_ferrari

oeps ……

na verder zoeken en clicken kom ik er achter dat hij exclusief BPM is. Dus is in ieder geval NIET goedkoper dan kroymans…..

Helaas ………

• jelmer

Ik snap alleen een ding niet? Hij moet nog gemaakt worden volgens die site. Kijk maar eens bij bouwjaar! Daar staat bouwjaar 02-2004???? Heel vreemd

• Dr. Bob

Het kan zijn dat hij besteld is, de nieuwe eigenaar besloten heeft dat hij hem toch niet wil en hij nu dus te koop is, terwijl hij nog gemaakt moet worden. Het is de eerste Enzo die in Nederland te koop is volgens mij, in het buitenland zijn er al een hoop van eigenaar verwisseld

• Antal (Bella Ferrari)

Deze auto komt ook uit Duitsland. Kijk maar op de 2e foto. Als je naar de daar genoemde site gaat, zie je ook een Enzo te koop en vind je ook die 2e foto terug.