Ferrari-eigenaren voor fotoshoots

• Dr. Bob

Ik ben zelf al enige tijd bezig met hobby fotografie van Ferrari's, dit is echter vooral op evenementen waar je meestal veel mensen hebt en je dus weinig sfeerfoto's kan maken en de auto's meestal niet goed tot hun recht komen.

Daarom ben ik op zoek naar Ferrari-eigenaren die naar een mooie plek naar keuze willen rijden om daar hun auto te laten fotograferen. Model of kleur maakt niet uit, het liefst in het noorden of midden van Nederland. Opbrengst voor u? Ik maak foto's op 5 Megapixel, dat houdt in foto's die 2500 pixels breed zijn. Volgens een fotowinkel waar ik laatst was is het geen probleem om deze op formaat 70x50 cm af te laten drukken.

Als u bereid bent mee te werken, mag u de originelen van de foto's hebben, waardoor u zelf een poster naar keuze van uw auto kunt laten afdrukken.

Voor vragen of voorbeelden van foto's die ik maak, gewoon even mailen naar:

bob@ferrariforum.net of voeg me even toe op MSN: bobhagendijk@hotmail.com

Alvast bedankt

Bob Hagendijk

• Rob

Hoi , de mijne staat nu nog in de winterstalling , maar half maart als er

periodes met veel zon en er geen zout meer op de weg ligt komt hij uit

z,n winterslaap , ik woon in Twente en hier zijn genoeg leuke plekken

waar je ongestoord je gang kunt gaan , het is een 6 maanden oude

360 F1 Spider , Rosso-Nero .

wellicht dat we een keer op een zaterdagmiddag kunnen afspreken …

groeten Rob

• Dr. Bob

Als je je mailadres naar bob@ferrariforum zou willen mailen zal ik tegen die tijd contact met je opnemen. Aan je provider kon ik zien dat je uit Hengelo komt? Dat kan dan mooi gecombineerd worden met een bezoekje aan Munsterhuis :)

• Niek

Ik heb dan wel een oudere Mondial maar misschien is dit dan ook wel

te combineren met je bezoek naar Hengelo.

Met vriendelijke groet,

Niek

• Dr. Bob

Het is een Ferrari, natuurlijk is die welkom. Als jij mij ook zou willen mailen kunnen we verder wat afspreken. Als je ook in de buurt van Hengelo woont kunnen we dat inderdaad combineren, anders spreken we gewoon een andere dag af.

• Niek

Ik kom ook uit Hengelo. Maar op dit moment is hij voor reparatie

in de garage. Ik verwacht dat hij half maart weer helemaal klaar is.

Met vriendelijke groet,

Niek