Gele Ferrari F-50

• Johan

Vandaag, zaterdag 20 september, reed ik om 16.30 op de A2 bij Utrecht richting Den Bosch.

Aan de andere kant vloog een sportauto voorbij. Ik ben vrijwel 100% zeker dat het een gele Ferrari F-50 was.

a) bestaan er Ferarri's F-50 in het geel?

b) wie kan dit geweest zijn, m.a.w. rijdt er iemand in Nederland met zo'n waanzinnige kar?

• Ruben Z.

Johan,

a) bestaan er Ferarri's F-50 in het geel?

Ja.

b) wie kan dit geweest zijn, m.a.w. rijdt er iemand in Nederland met zo'n waanzinnige kar?

Valt op 1 hand te tellen maar ze zijn er zeker. Gaaf he! :D

Gr.

Ruben

• michele

Er zijn in Nederland een stuk of 10 F50's geleverd, de meeste rood. Ik weet dat er in Frankrijk en Duitsland ook gele geleverd zijn, dus 't kan een toerist zijn geweest. Overigens rijdt er ook een gele Enzo in Ollanda.

groet,

Michiel

• Johan

Het was geen Enzo, want ik zag 2 van die bulten van achteren die naar de hoofdsteunen lopen.

Zal wel een buitenlander geweest zijn.

10 F-50? Heb er nog nooit een gezien.

• anoniem

noem geen name maar weet dat mijn oude baas is het bezit is van een gele F50 en nog op nederlands kenteken ook nog, de enzo moet nog komen maar komt in het geel.

omgeving Eindhoven

• Johan

Da's toch een droom, om iedere ochtend zo'n waanzinnig kar op je oprit te hebben staan.

• Yamassss

Hier staat een gele ferrari F50 te koop –>

heb je meteen bewijs materiaal over het bestaan van deze auto.

http://www.dupontregistry.com/search/srResults.asp?sessionkey={231096ED-EBF2-4F18-93EE-01FE4BEC2E24}&makename=Ferrari&makeid=31