Een droomwagen, nu te koop

• eddy

Hallo autoliefhebbers;

Ik weet dat de meeste hier dromen van een Ferrari.En ik begrijp jullie dromen maar al te goed, ikzelf ben de trotse bezitter van een 308GTS 1982.

Daarnaast heb ik nog een andere passie en die wil ik nu kenbaar maken.

Reeds jaren ben ik gebeten door het virus van de Gillet Vertigo, deze exotische wagen is van Belgische makelij en staat in het Guiness book of records als snelst accelerende wagen ter wereld; van 0-100km/h in 3.22sec.

Heb ik uw interesse gewekt? surf dan naar www.gilletvertigo.net en laat eventueel uw reaktie achter.

Groetjes,

Eddy

• Kevin

Ahh nee he eddy, na Porsche ook al Ferraristen nachtmerries bezorgen met deze verschrikkelijk lelijke bak.

• eddy

Beste Kevin,

Ik ben de trotse bezitter van een Ferrari 208GTS,dit is voor diegene die dit niet kennen een 308GTS met een V8 2 liter motor.

Deze wagen rijdt ik al meerdere jaren met veel plezier maar qua gevoel en prestaties kan er echt niet veel tippen aan de Gillet Vertigo.

En gezien over smaak niet kan worden gedicusieerd…..

Op de Porsche site gingen ze wel te keer, niet waar.

Het is hier enkel de bedoeling van iets kenbaar te maken.

Groetjes,

Eddy

• Robin

Maar je wil je 208 GTS toch verkopen??? Hij staat iets verder te koop………..

Greetz,

Robin

• eddy janssens

Dag Robin,

Ja ik heb een zoekertje geplaatst om een te kijken wat de reakties zijn maar blijkbaar zonder resultaat.

Het verbaast mij dat daar geen reakties op gekomen zijn.

En ik kan daar heel moeilijk afstand van nemen, die rijd reuze.

Groetjes,

Eddy

• michele

Hallo,

De meeste mensen hier zullen een 208 GTS waarschijnlijk niet kennen omdat ie alleen voor de Italiaanse markt gebouwd is. Bovendien is het niet de meest spectaculaire Ferrari die je kunt kopen, ook al zijn ze niet duur. Wie echt hooked is en koste wat kost een Ferrari wil rijden, zal hier geen problemen mee hebben, maar verder denk ik toch dat ‘men’ liever een 308 heeft of nog wat moderners, zeker als het gaat om de kick van snelheid en accelleratie. Overigens heb je voor een fractie van het geld van een Ferrari 308 een Maserati 222 of 224. Die gaan vaak nog harder ook.

Groet en succes,

Michiel