Fiat Dino

• ook_gek

Wie kan mij vertellen wat de aanschaf prijs is van een Fiat dino die in een redelijke staat is. Motor moet goed zijn natuurlijk en moet te rijden zijn. En wat zal het onderhoud kosten. Ik ben ooit van plan om een Fiat dino te kopen. Alleen nu nog niet. Ik ben al wel info aan het verzamelen. Weet iemand een site waar ze te koop staan. En waar moet op gelet worden. Ik wil geen spider maar een coupe verise hebben van de Fiat dino.

Graag info over redelijke aanschafprijs en kosten van het onderhoud. Zijn hier mensen die in het bezit van van een Fiat dino? Dat zal helemaal top zijn

• Niels

Toen we nog in guldens praatten kostte een topexemplaar rond de 30.000 en een exemplaar met werk ongeveer 20.000-25.000. Heb de laatste tijd niet veel te koop zien staan, maar volgens mij is er niet veel verandert in die bedragen dus ongeveer tussen de 10.000 en 15.000 Euro denk ik.

Niels

• ook_gek

Ik heb me laten vertellen dat ze nogal in prijs gedaalt zijn.

Een op en top model dat totaal orgineel is komt rond de 10.000 euro.

Ik ben zo een klein jaar geleden een aantal modellen tegen gekomen tussen de 2000 en 9000 euro. Maar ik kan nergens op internet meer een Fiat dino vinden. Dus als iemand een site weet waar ze te koop staan.

En kan iemand mij ook vertellen wat het ondehoud doet en waar je aan moet denken?