ferraribezitters gezocht

• hugo abrahamse

“Dream night at the zoo”

6 juni as openen in Nederland alle dierentuinen hun poorten voor (hele)zieke kinderen,de kinderen en hun familie krijgen een heuse VIP-avond aangeboden,uiteraard kan de invulling per dierentuin verschillen,niet alleen Nederlandse dierentuinen doen mee,zelfs tuinen in Denemarken,Belgie,Engeland,Frankrijk,Canada,Nieuw Zeeland doen voor het eerst mee.In Nederland vind veelal het vervoer van de ziekenhuizen naar de dierentuin plaats op verschillende manieren,uiteraard bussen,het leger word ingezet,ziekenwagens enz,maaaaarrrr,4 dierentuinen maken ook gebruik van alternatief vervoer,voor het derde jaar stellen leden van de Nederlandse Porsche Club zich beschikbaar om kinderen te rijden,van ziekenhuis naar dierentuin(vice versa),maar ook gedurende de avond zelf,vaak onder begeleiding van motorpolitie,voor de rijder en het kind een unieke happening.Omdat Ferrari en Porsche eigenlijk de meest bekende merken zijn,ben ik ernstig op zoek naar Ferraribezitters die deze avond mee willen rijden voor de volgende tuinen;Artis ,Avifauna ,Apenheul, Emmen,en Blijdorp(Blijdorp wil eenmalig van Ferraries gebruikmaken als zijnde een special)Ik rij zelf 'n 911,en ik zit in de organisatie van deze avond,mensen,maak die kinderen nog vrolijker,laat die kinderen hun ellende even vergeten, kom met uw superbolides naar bovengenoemde dierenrtuinen,laat Porsches en Ferraries samen met de kinderen knallen,maak het feest nog grootser en maak mij blij,voor info tel. 0652681317,maar vergeet niet,6 juni,vrijdagavond!!!!alvast bedankt,Hugo Abrahamse

• Dr. Bob

Ik heb er zelf geen, maar ik weet wel dat de twee dagen die de Ferrari Club Nederlandheeft georganiseerd de afgelopen twee jaar, grote successen waren bij zowel de eigenaren van de auto's als de kinderen. Schrijf jezelf dus in en help die kinderen aan een onvergetelijke dag, en hou er zelf ook goede herinneringen aan over. Wat is er nou leuker dan met jouw auto iemand blij maken? Vooral zo'n auto…

• Xtreme-cars

Dag Hugo,

Dit zijn de evenementen waar wij niet omheen kunnen. Wij stellen als Xtreme-cars autoverhuur de Ferrari 348 TS en de Porsche Boxster beschikbaar voor 6 juni. Dierentuin Apenheul. Hoor graag nog van je via ons mailadres,

mvg.

Xtreme-cars

Marcel Cup

• hugo abrahamse

Xtremecars,

Ik ben heel blij met het ter beschikking stellen van de Boxster en de Ferrari voor Apenheul 6 juni as,zou je me willen mailen op m'n prive adres;h.f.m.abrahamse@planet.nl,dan zorg ik dat jullie de laatste info betreffende dit kinderfeest krijgen,en ik zal telefoonnummers doorgeven van de contact persoon van Apenheul zelf.

Als jullie contact opnemen met Apenheul,dan kunnen zij jullie verder alles vertellen waar de wagens heen moeten,hoe laat enz.

Nogmaals,enorm bedankt voor het aanbod,ik hoop dat er nog meer volgen,gegroet,Hugo Abrahamse

• Niels

Gaat Blijdorp nog door? Ik heb wel interesse om nog even te gaan kijken aanstaande vrijdag. Wat is er allemaal aangemeld?

Niels