Aanschaf 208 GT4

• 208 GT4

a.s. zaterdag ga ik proefrijden met een 208 GT4.

Als die bevalt overweeg ik tot aanschaf.

Is zo'n auto ook geschikt voor dagelijks gebruik?

Iemand nog tips?

Heb ook een 308 GT4 zien staan bij Aaldering in Brummen. Hiervan kreeg ik tranen in mijn ogen. Zeer slecht gerestaureerd, ondeugdelijke bedrading en totaal geen boekjes en/of historie. Leek me dus geen goede auto.

Groeten

Roel

• Dr. Bob

Als ik jouw was zou ik bij Aaldering alleen kijken, en niet kopen, ik heb veel meer verhalen gehoord dat er dingen niet kloppen. Ik kwam er regelmatig om te kijken naar de auto's enzo, maar ik ben net verhuist. Ik heb geen idee of de auto geschikt is voor dagelijks gebruik, want ik heb er geen ervaring mee. Wat ik je wel kan vertellen is dat de 208 gebouwd is voor de Italiaanse markt, waar ze de 3 liter motoren niet konden betalen en daar dus een versie kregen met een 2-liter motor. Omdat het een vierzitter is, nouja, hij heeft een achterbank, heb je sowieso al meer bagageruimte als in een tweezitter, waardoor hij beter is in dagelijks gebruik denk ik. Maar dat hangt er ook vanaf wat je ermee wil doen en wat je dus onder dagelijks gebruik verstaat. Als je meer wil weten over aanschaf en diversen moet je contact opnemen met Ferrari Club Nederland, of je moet je even aanmelden bij www.ferrariforum.com en daar even een nieuw berichtje maken over je plannen en waar je op moet letten ed. Is alleen wel een site in het engels. Als je er 1 hebt gekocht, laat het hier even weten hoe die bevalt.

• Ferrari Owner

Beetje jammer om zo'n auto voor dagelijks gebruik te kopen. Maar wat de kosten betreft: overal waar Ferrari op staat betaal je je scheel aan, dus ook de onderdelen voor zo'n auto. Maar goed er gaat natuurlijk niets boven een Ferrari.

Greetings,

Ferrari Fan

• hendrik-jan

ik heb zelf een 208gt4, dus als je nog iets wilt weten, kun je me het beste een keer zelf mailen208 GT4 schreef:

>

> a.s. zaterdag ga ik proefrijden met een 208 GT4.

> Als die bevalt overweeg ik tot aanschaf.

> Is zo'n auto ook geschikt voor dagelijks gebruik?

> Iemand nog tips?

>

> Heb ook een 308 GT4 zien staan bij Aaldering in Brummen.

> Hiervan kreeg ik tranen in mijn ogen. Zeer slecht

> gerestaureerd, ondeugdelijke bedrading en totaal geen boekjes

> en/of historie. Leek me dus geen goede auto.

>

> Groeten

> Roel