Te koop, omdat ik mijn Golf IV verkocht heb voor een 911 uit '79. Uit de Golf heb ik mijn Xenon lampen gehaald. Dit is een originele, naderhand ingebouwde set (www.targetautomotive.nl) met een nieuwprijs van 2200 Euro. De lichtopbrengst is beter dan de standaard BMW en Mercedes xenon lampen.
Het betreft de H7 set, dus alleen bruikbaar voor het type H7-koplamp. Misschien past het ook in een H4 set, daar heb ik geen ervaring mee. De prijs is 700 Euro. De set is 1 jaar oud. Je hebt altijd garantie bij Target waar ik ze destijds gekocht heb. Foto komt eraan, helaas niet van het licht, maar wel van de set opzich. Elke lamp bestaat uit een ontsteker, een hoogspanningsregelaar en de lamp zelf. Inbouw is erg makkelijk. De + en - sluit je aan op de set, de 2 kastjes werk je netjes weg en de lamp monteer je. Geen andere aanpassingen zijn er nodig.
De lichtopbrengst is een vele malen beter dan de standaard lichtopbrengst van een normale lamp. Mensen zien je eerder, je ziet alles veel eerder omdat de bundel verder voor je uitschijnt. Voor informatie kan je me mailen op pellevanwaes@zonnet.nl