Wie heeft er nog iets voor mijn zoontje?

  • Pat---

    Hallo, ik ben Pat, mijn zoon van 8 is gek op Ferrari, hij heeft al een schaal model.

    Is er iemand die iets heeft van Ferrari waar hij niets meer mee doet mijn zoontje is er helemaal blij mee.

    Ik zeg dit zo omdat even iets kopen wat met Ferrari te maken heeft vaak veel te duur is zowel voor mij als zeker voor mijn zoon. Ik hoor het graag als iemand iets kwijt wil.Groeten Pat–

  • Erwin Visser

    Hallo daar!

    Dus u zoekt iets goedkoops voor uw zoontje van Ferrari?

    Ik heb laats een mailtje van iemand gekregen die 4 modellen (1:18) verkoopt voor maar €8! En in perfecte staat. Wel exsclusief portokosten. Maar wat is €8?

    Ik ben ook helemaal gek van Ferrari. Ik heb nou 10 1:18 modellen en mijn nieuwste aanwinst is de nieuwe Ferrari Enzo. Als je in de buurt van Assen woont, is er 9 Juni een evenement waar allerlei Italiaanse automerken staan en rijden, waaronder natuurlijk enkele Ferrari's. Of woont u in het midden van het land, dan is er vaak wat te doen in zandvoort. Woont u in het zuiden van Nederland, ga dan eens naar het S.P.A. circuit. Daar is ook veel te doen met Ferrari.

    Hier is het adres van diegene met de Ferrari modellen, bent u geïntresseert, mail dan naar: wi.zegwaard@home.nl

    Succes en groeten: Erwin

  • Pat---

    Bedankt voor de info, wat is eigenlijk het SPA circuit en waar is dat?

    groten Pat—

  • Paul

    Ik neem aan Spa Francorchamp Belgie. Daar zijn trouwens in April de Spa Ferrari days, ik zoek nog even de datum.

  • Paul

    http://www.ferrariownersclub.co.uk/happenings/2003/february/spa_ferrari_days.asp

    Slecht nieuws, lees bovenstaand artikel maar, sorry……………….