lid willen worden van Ferrari club

  • Dik v Buren

    na 24 jaar Alfa Romeo te hebben gereden heb ik mijn jongens droom gekocht n.m.l een volgens mij een hele nette rode Ferrari 348 TS 1992. Nu was de volgende stap die ik wilde zetten; lid worden v/d Ferrariclub NL.Toen ik mij wilde aanmelden werden,in mijn ogen, wel erg pers.vragen gesteld. bv hoe mijn gezinssituatie is en ik moest een foto van mij en de auto opsturen? Ik heb niets teverbergen maar dit heeft toch niets met de auto te maken? graag een reactie b.v.d dank

  • Prins

    Inderdaad, helemaal mee eens! Een autoclub die van zijn (potentiele) leden vraagt een A4-tje te schrijven wat hem ‘in het dagelijks leven zoal bezig houdt’?! Zo'n opstel is wellicht leuk voor een kind van 12 maar vraag je mijns inziens niet van een volwassene die lid van de Ferrari-club wil worden.

  • wil van buuren

    Ha Dik,

    Ik rij sinds 1990 Ferrari en wilde me in die tijd ook aanmelden als lid van de Ferrariclub, kreeg ongeveer hetzelfde verhaal te horen en moest zelfs voorgesteld worden door twee clubleden. Sinds die tijd ben ik nog steeds geen lid en dat bevalt me best! Ferrari is natuurlijk wel het meest tot de verbeelding sprekende merk, maar doe maar gewoon…

  • MT

    Hoi Dik , het lijkt mij niet verstandig om je bij Ferrariclub Nederland aan te melden.

    Het is in mijn ogen een bepaald groepje waar je met een 348 niet echt hoge ogen gooit.

    Daar gaat het meer om wie de duurste of nieuwste Ferrari heeft.

    Je kunt je beter op de diverse Ferrari chat site je aanmelden.

    Daar zitten zeg maar meer de liefhebbers volgens mij,

    Gr MT

  • markvdmeijs

    Ik heb de oplossing voor jou!

    Surf maar s naar www.f-chat.eu.

    Da's een forum met allerlei ferrari “gekken” (waaronder ikzelf haha).

    Hier zitten de nodige F-eigenaren: van mondial 8 tot 612 Scaglietti.

    Het maakt niet uit wat je rijdt, als je er maar plezier aan beleefd.

    Er worden regelmatig bijeenkomsten georganiseerd, ritten gereden en uitstapjes gedaan. Het kost absoluut niet de hoofdprijs en het is erg gaaf!

    Contactpersoon is R van Gemeren.

    Mocht je jezelf aan willen melden, moet je mij even noemen, want dan maak ik ook weer een leuke beurt hahaha.

    Veel succes en wellicht tot ziens op f-chat.eu

  • Struker

    Hoi Dik,

    Ik ben al zo'n 8 jaar lid van de Ferrari Club Nederland.

    Ik heb mij aangemeld toen ik nog m'n 308 GTS had en nu heb ik sinds 7 jaar een 348 TS. De FCN is echt een leuke club met verbazingwekkend veel jonge mensen. Op evenementen zul je zien dat er een ruime mix aanwezig is van oude en nieuwe Ferrari's.

    Vul gewoon dat papiertje in want de club wil inderdaad graag weten wat voor vlees ze in de kuip krijgen. Is niets mis mee. FCN is niet zomaar een club.

    Groetjes,

    Jos

  • Thomas

    Gratis lid worden van de site www.ferrari-chat.nu.

    Beste en gezelligste open site ooit.

  • Jos

    Dank je voor de tip, maar ik ben toch liever lid van de Ferrariclub Nederland.

    Klinkt iets beter.

    Nogmaals, erg veel leuke (en jonge) mensen.

    Ik ken een aantal multimiljonairs persoonlijk die met de nieuwste en duurste Ferrari's komen voorrijden maar zij waarderen iedereen die bij de club meedoen.