Ferrari tocht Ierland

  • Marloes

    Op 1 mei jl. reed ik door Ierland in de Burren.

    Vele Ferrari's reden daar op dat moment “nederlanders”, de chauffeur van de touringcar waar wij ons in bevonden (een Ier) was zo aardig om een hele groep te laten passeren zodat zij bij elkaar konden blijven. Er werd door een Ierse of Belgische Ferrari rijder zelfs een hand opgestoken….als bedankje.

    Nou mooi toch als je zo kunt samen werken.

    Op een gegeven moment komen er nog 3 of 4 laatkomers achteraan (na 5 min.),

    een ervan haalt ons in en zet zijn auto stil voor de bus, een nederlander.

    Hij verplicht ons dus op deze manier te stoppen, trapt keihard op de rem.

    Wij allen verbaasd en ik als reisleidster van een Nederlandse groep toeristen die allemaal te gast zijn in dit mooie land al helemaal.

    Tegenover de Ierse chauffeur schaam ik me diep, ik ga de bus uit en stap op de jongeman af om hem te zeggen dat we hen echt wel hadden willen laten passeren als hij ons de kans had gegeven evenals zijn andere tourgenoten.

    Nou die man met vrouw ernaast die trok een mond open daar lusten de honden geen brood van, wat een asociale kerel verschrikkelijk.

    Mooie auto, er keurig uitzien maar wat er uitkwam daar zijn de Tokkie's schatjes bij.

    Moet een buitenlander in ons land eens doen zoiets, moet je kijken wat er dan gebeurd.

    Sorry Ferrari rijders maar dit is een regelrechte schande en geen reclame voor jullie.

    Dit moest ik even kwijt.

  • wil van buuren

    Ik rij al 18 jaar Ferrari en rij gelukkig normaal. Sukkels heb je er nou eenmaal altijd tussen zitten!!!

  • Eddy

    Helemaal met Wil eens!

  • Jos

    Hoi Marloes,

    Jammer dat je geen kenteken hebt, dan hadden we de bestuurder van deze Ferrari via het bestuur van de Ferrariclub op zijn gedrag aan kunnen spreken.