Ferrari huren

  • A . Potrikus

    Help !!! Ik heb mijn vriend opgegeven voor een ritje in een Ferrari te Weert omdat ie vrijdag 30 wordt. Verrassing dus. Gaat het niet door !!!!

    Help me, wie o wie kan over zijn hart strijken en kan hem 10 juni verrassen.

    Uiteraard tegen vergoeding.

    HELP ME.

  • Xtreme-cars

    Hallo,

    Dat is zeer zeker jammer. Wij verhuren ook Ferrari en afspraak is bij ons afspraak. W zijn zaterdag in Venray. Je zou daar kunnen gaan rijden om15.00 uur. Laat het ons maar weten.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Cup

    A . Potrikus schreef:

    >

    > Help !!! Ik heb mijn vriend opgegeven voor een ritje in een

    > Ferrari te Weert omdat ie vrijdag 30 wordt. Verrassing dus.

    > Gaat het niet door !!!!

    > Help me, wie o wie kan over zijn hart strijken en kan hem 10

    > juni verrassen.

    > Uiteraard tegen vergoeding.

    > HELP ME.

  • A . Potrikus

    Bedankt voor de tip, ik heb gelukkig een adresje gevonden in Sittard.

    Als u nog eens in Limburg bent, zou u me kunnen mailen ?

    Hij wil zeker nog eens in een Ferrari rijden.

    Groetjes. robertoaglaya@home.nl

  • Marja Klaassens

    Beste mensen, a.s. donderdag mag onze zoon zijn diploma af gaan halen bij de HTS in Tilburg. Jaren geleden is onze dochter geslaagd en wij hebben als verrassing toendertijd een antieke auto voor haar gehuurd, waarin zij naar het galabal ging, dat was een groot succes! Aan onze zoon hebben wij toen toegezegd, dat hij in een ferrarie zijn diploma af zou mogen gaan halen. Nu ben ik op zoek gegaan naar de kosten van huur van deze auto, echter ik ben mij kapot geschrokken, wat deze kosten, dat valt vies tegen. Is er iemand die zijn ferrarie beschikbaar wil stellen tegen een acceptabele prijs?

    Het zou gaan om 7 juli, van 12.00 uur tot 18.00 uur! en de rit zou zijn van Breda naar Tilburg en dan weer terug naar Breda.

    graag verneem ik van iemand van jullie een positieve reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Marja Klaassens